Masha – Camping-car Toyota 2 places de 2005

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Catégorie Aventure
Carburant Essence
Nombre de couchages 2 couchages
Emplacements sécurisées 2 Sièges sécurisés

Jo
Rencontrez le propriétaire, Jo
Propriétaire depuis juin 2023
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4.7/5 sur la base de 75 expériences
Déjà loué 373 fois
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Description

Ce texte a été traduit automatiquement par Google Translate. Voir l'original

Masha est un camping-car compact pour 2 personnes

Elle dispose d'une petite mais étonnante cuisine à l'arrière avec glacière, eau courante et évier, ainsi que cuisinières et équipements de cuisine.

La table se replie pour former un lit double.

À l'intérieur, il y a un chargeur USB avec batterie de loisirs et des lumières.

Masha est très facile à conduire, très fiable et automatique, parfaite pour visiter les hauts plateaux et les îles.

L'assurance location est incluse dans le prix...

Le camping-car

Immatriculation & Contrôle Technique vérifiés
Toyota
Van
Automatique
Permis B
Euro 4
Immatriculation & Contrôle Technique vérifiés
Année de construction 2005
Longueur et hauteur du camping-car 4400 cm x 1850 cm

Équipements

Confort à bord

  • Auvent
  • Banc en L
  • Banc latéral
  • Bouteille de gaz
  • Camping d'hiver
  • Camping sauvage
  • Chauffage
  • Coffre-fort
  • Congélateur
  • Douche
  • Douche extérieure
  • Eau chaude
  • Équipement cuisine
  • Four
  • Garage
  • Gazinière
  • Lit et draps
  • Panneau solaire
  • Porte-vélos
  • Récepteur TV
  • Réfrigérateur
  • Salon climatisé
  • Serviettes incluses
  • Set de camping (chaises + table)
  • Sièges rotatifs
  • Toilettes
  • TV

Pendant la conduite

  • Aide au stationnement
  • Airbags
  • Bluetooth
  • Caméra de recul
  • Chaines à neige
  • Climatisation pendant la conduite
  • Crochet de remorque
  • Direction assistée
  • Entrée audio
  • Galerie de toit
  • Isofix
  • Navigation
  • Pneus hiver
  • Radio
  • Régulateur de vitesse


Règles d'utilisation

  • Fumeurs autorisés : Non
  • Animaux domestiques autorisés : Oui
  • Autorisé à l'étranger : Non
  • Sports d'hiver autorisés : Oui
  • Festivals autorisés : Oui
  • Montagnes autorisées : Oui
  • Âge minimum : 21 ans

La caution de (1 000 £) doit être payées directement au propriétaire et non à Goboony. Goboony n'est pas responsable de la gestion de la caution dans ce cas précis.

Pas de conduite hors route : la conduite sur des routes non goudronnées doit être préalablement approuvée.
Interdiction de fumer : Il est interdit de fumer à l'intérieur du van.
Animaux : Les animaux sont les bienvenus mais doivent être déclarés. Il ne devrait y avoir aucune trace de leur présence, car les frais de ménage ne couvrent pas les dégâts liés aux animaux. Le véhicule doit être voiturier à la fin de la location.
Restrictions d'âge : les locataires doivent être âgés d'au moins 21 ans. Veuillez consulter les critères d'assurance ci-dessous.
Frais de ménage : Des frais de ménage standards sont inclus dans la location. Cependant, un nettoyage excessif entraînera des frais supplémentaires pouvant aller jusqu'à 50 £.
Sur rendez-vous uniquement : les lieux de prise en charge et de dépose se font uniquement sur rendez-vous. Veuillez nous informer de votre heure d'arrivée prévue et nous informer de tout retard ou changement.
Limite de kilométrage : Il existe une limite de distance de déplacement hebdomadaire de 1 000 miles. Les miles supplémentaires sont facturés 0,32 £ par mile.
Procédures d'urgence : Si des voyants du moteur s'allument, arrêtez-vous immédiatement. En cas d'accident, quittez la route, restez prudent, remplissez le formulaire de déclaration d'accident trouvé dans la boîte à gants, prenez des photos et informez On Tour Campervans en utilisant le numéro d'urgence.
Signalement des dommages : tout dommage doit être signalé immédiatement avec des détails sur qui, quoi, où et quand. Les dommages non signalés seront facturés au niveau maximum.
Politique de carburant : restituez le véhicule avec le même niveau de carburant qu'au moment de la prise. L'excédent de carburant ne peut pas être remboursé.
Assurance : assurez-vous de répondre aux critères suivants avant de réserver. Toute information inexacte entraînera une annulation immédiate sans remboursement. Critères d'assurance
21-24 ans :
Doit être titulaire d'un permis complet depuis au moins deux ans.
Les 21-22 ans doivent être libres de toute condamnation.
Les 23-24 ans ont droit à une condamnation mineure (3 points) au cours des trois dernières années.
25 ans et plus :
Doit être titulaire d'un permis de conduire complet depuis au moins 12 mois.
La couverture standard ne s’applique pas aux locataires/chauffeurs de plus de 75 ans.

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Tarifs

  • Nombre de km gratuits par semaine 1 600 km
  • Coût par km supplémentaire 0,20 £
  • Frais de nettoyage 0,00 £
Réduction last minute
Réservations dans un délai d'une semaine10%
Réservations dans les 2 semaines5%
Économisez sur les longues durées
Réservations d'1 semaine ou +3%
Réservations de 2 semaines ou +5%
Réservations de 3 semaines ou +8%
Réservations de 4 semaines ou +10%

Disponibilité

  • Disponible à partir de : 15h00
  • À retourner à : 11h00
  • Au minimum 3 jours

6 Avis

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We enjoyed using the van for our stay in Scotland! They were always very quick to get back to me when I had questions, and the person we dealt with at the pickup location was friendly and sweet. We were quite comfortable sleeping in the back even though it's on the smaller side. The smaller size makes it a lot nicer for driving around on the super narrow roads, especially out in the highlands/isle of skye. Septembre 2024

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I took this campervan for 6 days. I drove around 1120km with it. I’m french, left driving is not easy at the begining but you just need to be focus the first few hours. Masha is easy to drive. All stuff inside are not new but doing a good job. Everything is convenient. It doesn’t use a lot of petrol, it depends how you drive. I advise you to take the linen option to be sure to be confortable and don’t be cold at night. Automatic gear is very smooth. I recommand Masha for your trip around Scotland and use the app Park4night to get good advice where to sleep, take shower or park. Thank you for this experience ! Août 2024

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Handover person shouted at me because he was late (which they told me about 1hr before and said I could wait in the office which was locked. They didn't add on to my return time or give any refund or even an apology for the delay - so I just lost 2.5hrs of travel time). The van is okay, very basic. Bedding is extra despite being pictured with bedding. The vans are in kph (UK is MPH). Kitchenette gets you a decent meal and a tea whenever you want, and Scotland has water stations at tourist stops to fill up for the sink. Radio doesn't really work (FM only so crackly) and if you have a new phone without a jack it's music from your phone only. They do provide 1 usb to usbc adaptor for charging and a stand for your phone for maps. The bed is tight, I'm 5"2 and fitted in okay but if you're tall it'll be a squeeze. GBoony take the 1k deposit as a payment (they say near the trip date but it's taken 20 days before), but it was returned after about 5 days post trip (luckily I didn't get charged interest on my credit card but because it's not a hold charge it affected my credit score because of a 'significant balance increase'). Juillet 2024
Réaction de Jo Ericka it wasnt quite like that was it - its good to be honest ! we did indeed tell you at least an hour before that there was a delay - on the Sunday - of one hour ( hardly the end of the world ) and when staff arrived you were really very rude to them to a point they had to walk away and let you cool down as it was unacceptable behaviour . dont really understand your point regarding bedding - why would we include it for free when we offer a budget van daily rate !!! its suprising as of course it costs money to maintain the linen and we dont charge much for it . the site you book from is actually a private arrangement between someone and you and really you came then suddenly expect offices tp be open as you booked expecting to deal with an individual and why would they be open anyway on a Sunday . we are by appointment and do the best we can but certainly we wouldn't refund for one hour !!!

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Ok so just to clarify the situation. We let them know about our arrival time (17:30 meaning reaching the pick-up point at 19:00) 2 months in advance during the booking procedure. On this occasion, nothing seemed to be a problem for them but then on arrival day, they told us that they would have to make a late check-in for us because they were closing. This was not an issue for us because in the end we received our car so we were happy. Now, what they are now accusing us of is that we didn't want to pay the fine for driving in a low emission zone of Edinburgh. This is true: we did not want to. They have never told us that the car was non-low emission so how are we supposed to know if we are allowed to drive there or not. They were very clear in saying that the car goes with unleaded fuel and so on, so why would that detail be left out? We do however understand that it falls under our responsibility because we were the ones driving and, in fact, we did offer to pay 50/50. This was of course refused by them with repeated rude words. In the end, because we are talking about 30£ we ended paying to leave the situation behind us. But honestly we would not recommend them to anyone. Communication during the rent was difficult when questions were asked from our side but then when they needed to clarify things for their benefits, they were very quick on the keyboard... Lastly, we think that the fact that they hurried to be the first in writing the review speaks for itself... Sorry for the long the response. Make it count as a review, too :) Juillet 2024
Réaction de Jo a parking ticket is not to our benefit . parking tickets and fines are non negotiable and fall into your responsibility no exceptions. - why should we cover your fines - how cheeky ! no one was rude to you - we are professional; . but you were wasting our time arguing and refusing to pay your own fine. - its absolutely beyond us why customers would expect this . no words. l most clients says sorry and pay straight away - not you so we would not recommend anyone rent to you as your attitude is bizarre . you said you were going to leave a bad review - because of your fine . therefore we of course leave a review also . the system works by reviews displayed at same time and if we hadn't left a review no one would know the truth !!! these customers actually refused to pay their parking fine - speaks for itself . certainly banned from every travelling with us again .

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Everything went smoothly. I got there early and waited while the car was being prepped. I was clean and easy to drive. The return was also easy. We had a wonderful experience in this van. Juin 2024

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very friendly nice and clean van. no Problems at all. any time again Juin 2024
Réaction de Jo thanks !